2013. december 7., szombat

Prologue

Sziasztok. Itt lenne a prológus. Reméljük tetszik nektek és írtok majd pár kommentet.
Jó olvasást. Kommizatok, pipáljatok és iratkozzatok fel :)



 "Akárhányszor azon agyalok, hogy milyen lenne, ha szeretnél, ok nélkül elmosolyodom. Aztán eszembe jutnak az okok, hogy miért nem szabadna mosolyognom.'

Párizs...Nos hát bizonyára mindenkinek az édes szerelemes jut róla eszébe. Párizs, a romantikus és tökéletes város. Mindenki álma hogy egyszer ide eljuthasson. Hát nem mindenki így vélekedik róla. 
Nekem személy szerint nem jött össze eddig a városban semmi. Párizsba pár évvel ezelőtt költöztem. Mivel felvettek egy jó hírű főiskolára és azóta itt élem mindennapjaimat.Most másodéves vagyok. A családomat elég ritkán látom mivel ők Magyarországon maradtak és mivel ők úgy mond világ túlsó végén vannak, nem nagyon tudunk találkozni csak ünnepekkor. De telefonon azért szoktunk beszélni. Visszatérve Párizsra. Mindaddig minden szép és jó volt míg nem találkoztam vele...
Logan, húgával. Na jó ez így most gondolom elég zavaros lehet. Vázolom nektek ....
Logan-t a fősulin ismertem meg azóta szinte legjobb barátok vagyunk. Egy osztályba járunk így elég sok időt töltünk együtt és hamar megtaláltuk a közös hangot. Szinte mindent megosztunk egymással és megbízunk egymásban, viszont akkor kezdődtek a bonyodalmak mikor bemutatta  a húgát nekem és a lelkemre kötötte, hogy ne merjek egy ujjal se hozzá érni. Na jó, ez nem valami kedves egy baráttól, de hát csak a húgáról van szó. Természetes hogy félti. Na mindegy. A lényeg, hogy Logan húga, 19 éves, Jasmine-nak hívják és egy suliba járunk. Ő most elsős. A legszarabb az egészben, hogy teljesen bele szerettem.
Elsőnek csak azt mondtam, hogy oké jól néz ki, de ennyi. Logan húga és itt a vége. De azután jobban megismertem. Sokat beszélgettünk és rájöttem, hogy ez a lány valóban különleges. Mára szinte legjobb barátok vagyunk, vagyis biztos vagyok benne hogy számára csak egy szimpla barát vagyok. Aminek muszáj így maradni, mert jó szeretem őt, de ott van a legjobb barátom, Logan akit nem lennék képes átverni. De nem könnyű a dolgom, higgyétek el. Volt amikor elég sok időt töltöttem Jasmine-al ami Logan-nek is feltűnt és egyből meg kérdezte, hogy mit akarok én a húgától? Természetesen azt mondtam, hogy semmit. De ugye bár ez nagyon nem igaz.  Gondolkodtam már rajta hogy mi lenne ha elmondanám, hogy beleszerettem a húgába, de nincs annyi merszem. Mert lehet megértené és nem utálna meg, de nagy valószínűséggel a barátságunk örökre véget érne, és ezt nem akarom. Szóval inkább szenvedek....
Tehát:  egy ország: Franciaország, egy város: Párizs. Sok minden megtörténhet, sok mindenen keresztól mehetsz, sok mindent elbukhatsz, sok mindent megnyerhetsz, harcolhatsz magad és az érzéseid ellen, vagy felvállalhatod az érzéseidet és cselekszel, mert előbb utóbb úgy is kiderül. Egy dolgot az ember sose tud titkolni: AZ ÉRZÉSEIT....

6 megjegyzés:

  1. Nagyoon jóóóó :-) gyorsan hozd a köviiit *-*

    VálaszTörlés
  2. :o de jó :) *-* Csere?
    http://avalanchebt.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó *-* Gyorsan hozd a kövit

    VálaszTörlés
  4. szia! tetszik a történet, várom a következő részt.. :)
    írtál az oldalamra, hogy szeretnél cserélni. benne vagyok, kiraklak, kérlek te is rakj ki! köszönöm.. :) http://btwdreams.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetsziik lécci siessetek kövivel :)) !

    VálaszTörlés